Monday, December 15, 2014

Pertama kali seumur hidupku

Kali ni kami suamibisteri diberikan ujian kesihatan. Sebelum ni hanya batuk sahaja tapi lama kelamaan ia memberikan kesan pada anggota badan yang lain. 

Suamiku mengalami tonsil ditekak (sebahagian daripadanya mengalami kemerah-merahan). Manakala aku pula disahkan mengalami Bronchitis. Paru-paru aku berbunyi disebabkan batuk yang berpanjangan. Nak tak nak terpaksa juga aku diberikan Nebulizer.

Sebenarnya sebelum ni aku ada ke klinik biasa untuk check batuk aku dan diberikan ubat batuk. Tapi memandangkan doktor tersebut bukan doktor Pakar Sakit Puan, memang aku takkan makan sebarang ubat dari bukan Doktor pakar memandangkan aku tengah berbadan dua. Bukan tak percaya tapi sekadar berhati-hati menjaga kandunganku.

Doakan aku kuat mengharungi segala ujian yang diberikan ye...

No comments:

Post a Comment

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...