Thursday, August 14, 2014

iPhone 5s gajet impian setiap blogger

Kalau tanya " Awak nak iPhone 5s percuma tak?" apakah jawapan spontan yang akan kita dengar? Mestilah jawapannya NAAKKKKKK !!!! Begitu juga pada diri aku sendiri maklumlah tak pernah lagi merasa memakai handphone keluaran Apple ni. Tapi aku ada pengalaman pakai laptop Apple memang sangat Best menggunakannya..... Inikan pula telefon pintar seperti iPhone5s sudah tentulah lagi syok untuk aku terus aktif berblog. 


Memandangkan harga iPhone5s sememangnya mahal setanding pula dengan kualiti yang diberikan tapi buat masa ni memang aku takdelah mampu nak mendapatkan iPhone5s ni sebab ia jatuh di dalam benda-beda mewah untuk aku. Tapi ada juga berangan sekali-sekala kot-kotlah ada orang nak hadiahkan sempena Hari Jadi ke, Hari Ulangtahun Perkahwinan ke.... hehehe... macam tahu je kan nak tuju pada siapa untuk berikan hadiah tu kan....

Oklah memandangkan Denaihati ada anjurkan peraduan yang menawarkan iPhone5s jadi aku tak nak lepaskan peluang yang ada ni. Ada rezeki sangkut salah satu hadiah yang ditawarkan dah kira bersyukur sangat. Apa hadiah yang ditawarkan? Ada dua jenis hadiah yang ditawarkan iaitu 3 buah iPhone5s dan juga wang tunai... Menarik kan? Antara sponsor-sponsornya adalah :-



Kalau ada sesiapa nak sertai jangan berlengah lagi ye sebab peraduan ditutup pada 24/8/2014 11.59pm. Walaupun persaingan sudah tentunya sangat sengit, kalau kita tak berusaha untuk menang tak guna juga. Kalau tak menang sekurang-kurangnya saya dah berusaha. Yang selebihnya semuanya kuasa Allah..

Dah start berangan dapat ambil gambar cantik-cantik dan rajin mengupdate blog. Hahahahaha...

16 comments:

  1. moga sukses untuk dapat gajet impian setiap blogger tu...

    ReplyDelete
  2. Bukan saja blogger .. iphone 5S menjadi impian semua .. Good Luck! ;-)

    ReplyDelete
  3. Selamat berjaya di dalam contest yang hebat ini :-)

    ReplyDelete
  4. good luck ida, dan tahniah ya bakal menerima ahli baru dalam keluarga, aku doakan semoga baby gurl kali ni ya, jaga kesihatan tau

    ReplyDelete
  5. Salam..... saya pun nakkkkkk wpun dah milikinya.....

    ReplyDelete
  6. Salam bro.... semoga berjaya membawa pulang gadget impian ini.

    ReplyDelete
  7. gud luck dear,,
    moga ada rezekinya

    ReplyDelete
  8. Gudluck! Salam perkenalan dari Germany... jemput join giveaway saye kalau ade kelapangan ye... :D

    HARRY POTTER GIVEAWAY BY JINDRISSKA

    ReplyDelete
  9. Good luck. Moga ada rezeki yerrr!. Amin :)

    ReplyDelete
  10. Good luck buat admin dalam cabaran iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger ni..:)

    ReplyDelete
  11. good luck dalam kontes cbrn iPhone 5s niii..

    ReplyDelete
  12. billion terima kasih sudi sertai cabaran iPhone 5s gajet impian setiap blogger dan semuga sukses ke tugasan seterusnya
    p/s: lihat FB message ada beberapa isu.

    ReplyDelete
  13. Salam perkenalan... semoga impian menjadi kenyataan. Inilah peluang nak dapat iPhone tanpa megeluarkan modal tetapi kena berusaha lebih daripada biasa. Satu pesan untuk diri sendiri dan rakan-rakan sekelian. Semoga Berjaya dengan iPhone5S gadget impian setiap blogger. Sudi-sudilah berkunjung ke blog saya ya... saya pun join jugak.

    Sekian, terima kasih...

    ReplyDelete
  14. Salam saya pun dah join contest ini. Semoga berjaya ....

    ReplyDelete

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...