Monday, December 29, 2014

Staff Dinner 2014

Macam biasa setiap tahun akan diadakan staff Annual Dinner. Ini kali kedua aku hadiri Annual Dinner dengan berbadan dua. Masa tahun pertama bekerja disini (2010) dan ini mungkin tahun terakhir join dinner(2014). Itu tak pasti sebab semuanya masih dalam perancangan lagi.

Kad Jemputan
Walaupun hanya staff dinner tapi siap ada kad jemputan sekali ye. Tema kali ni adalah colour block. Jangan tak tahu aku ikut tema tau walaupun dah berbadan dua. Macam biasa aku akan pergi dengan Cik Abang aku walaupun orang lain tak bawa pasangan masing-masing. Anak-anak kali ni tinggal dengan Mak aku. Harap-harap masing-masing tak buat perangai kat rumah.

Us

Aktiviti takde yang menarik pun. Hanya tunggu untuk dapat cabutan bertuah je. Walau sebenarnya semua orang akan dapat hadiah cabutan bertuah tapi yang Grand Prize akan dicabut malam ni je... Keputusannya aku bukanlah salah seorang pemenang hadiah Grand Prize. Kena tunggu apa yang aku dapat esok je..









No comments:

Post a Comment

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...