Wednesday, August 20, 2014

Suka Berjubah

Sekarang aku sangat suka memakai jubah tak kiralah kemana saja aku pergi. Dulu aku rasa macam kalau pakai jubah tu hanyalah pada hari Jumaat je tapi sekarang tak lagi. Disebabkan itu jugalah aku rajin mencari-cari jubah-jubah yang cantik-cantik dan sesuai dipakai untuk ke tempat kerja dan taklah nampak terlalu menonjol atau terlalu kolot kalau memakainya.

Tapi jubah-jubah yang dijual bagi aku kadang kala agak mahal dan bila nak membeli tu rasa macam kurang kemampuan. Oleh itu tergerak hati aku untuk berkongsi jubah-jubah yang murah dan mampu beli bagi semua golongan. Disamping tu dapat juga membantu rakan-rakan yang lain mendapatkan pakaian yang menutup aurat.

Ni antara koleksi-koleksi jubah yang ada.



Kalau nak tengok lebih banyak koleksi boleh jenguk di Chanteque Gallery. Insyaallah lebih banyak lagi produk muslimah yang akan ada nanti.

1 comment:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah sabtu di sini dari blog Dayang Deno...cantik2 jubah dia...Diana suka pakai dress yg mcm jubah...hehe

    ReplyDelete

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...