Wednesday, August 13, 2014

Cabaran RM 50 masih berjalan

Masih ingat tentang Cabaran RM 50 yang aku pernah postkan sebelum ni. Memang kalau ikutkan agak sukar untuk terus Istiqamah melakukan satu benda yang baru. Bukan budak-budak je... orang tua pun sama juga.

Semasa aku kerja malam, aku bawak Iqbaal temankan aku sebab memang aku jenis penakut duduk office sorang-sorang waktu malam. Jadi bila dia ada sebagai peneman legalah sikit. Masa dia temankan aku tu haruslah diisi dengan aktiviti yang bermanfaat. Aku printkan 2 muka surat Cabaran RM 50 yang aku berikan pada dia untuk disiapkan sepanjang menemankan aku. Sebelum tu dah siap-siap kenyangkan perut dia supaya takdelah kelaparan masa nak siapkan Cabaran RM 50 tu...

Menu Nasi Lemak menjadi pilihan

Khusyuk mengira

Hasilnya... satu salah dari 60 soalan

59/60
Insyaallah akan cuba suruh anak-anak habiskan Cabaran RM 50 ini secepat mungkin. Sehari minimum 1 muka surat tapi biasa aku suruh siapkan 2 muka surat...


No comments:

Post a Comment

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...