Friday, April 4, 2014

Glitterati kembali milikku

Sebelum ni atau lebih tepat lagi lebih kurang seminggu lepas aku ada buat entri tentang aku baru je masukkan iklan nuffnang kat dalam blog kecil aku ni. Sebelum ni semasa blog lama aku, status di nuffnang adalah glitterati. Bila blog tu dah tak dapat diselamatkan oleh sebab-sebab tertentu, aku pun dah tak ambil tahu mengenai nuffnang. Jadi statu aku telah ditukar kepada non-glitterati.


Hari ni bila aku ter'rajin' buka akaun nuffnang sekali status aku telah bertukar kepada Glitterati... Yey... happy sangat... walaupun belum pernah cash out apa-apa dari nuffnang. Harap-harap tahun 2014 aku dapat cash out minimum sekali.. ( mode berangan )

No comments:

Post a Comment

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...