Friday, July 29, 2016

Raya Sebulan

Hari Raya tanpa bergambar bukan Hari Raya namanya. Itu bagi akulah... sebab tak semua orang suka bergambar. Aku memang jenis suka bergambar sebagai tanda kenangan untuk anak cucu kami nanti.

Tahun ni giliran raya dengan keluarga aku tetapi kami tetap balik ke kampung suami pada hari raya kedua. Tahun ini masa malam Raya aku kena demam panas, jadi pagi raya memang takdelah dengar suara aku membebel pada anak-anak aku untuk bersiap-siap ke masjid. Tapi aku gagahkan juga diri untuk menyambut hari raya iaitu hari kemenangan umat Islam.

Berdua

Keluarga kami

Dah kata demam, tentulah nak ambil gambar pun tak bermaya pada hari pertama tu. Tapi masa balik ke kampung suami, dah tentulah aku ganti balik momen indah yang ketinggalan. Kami siap pergi outdoor photoshoot lagi. Nasib baik adik ipar jurugambar profesional. Bolehlah simpan kenangan gambar-gambar berkualiti kalau nak dibandingkan dengan gambar yang ambil sendiri.

Nak layan gambar photoshoot kita tunggu enti akan datang... Sebelum tu nak tunjuk sikit lokasi penggambaran kami..





Siapa boleh teka tempat ni memang hebat..

No comments:

Post a Comment

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...