Tuesday, July 4, 2017

Photoshoot di Aidilfiti

Tahun kedua outdoor photoshoot sempena Hari Raya ni. Beruntung ada adik ipar PhotoG ni sebab boleh tumpang sekaki untuk bergambar dengan hasil air tangan profesional.

Lokasi kali ni dekat tepi pantai juga tapi nama spesifiknya kurang pasti sebab ada drebar yang bawakkan kereta. Yang pasti lokasinya di Bachok Kelantan.

 Bukan senang nak ambil gambar dengan anak-anak kecik ni. Kalau sorang bersedia, lagi sorang tak reti duduk diam. Akhirnya terima jelah dengan hasil gambar yang ada.

Keluarga kami

Ibu & Bapa mertua
 Ada 3 keluarga takde dalam gambar sebabnya lambat sampai untuk sesi bergambar ni.Jadi ada keluarga kecil ni jelah.

Gambar ramai-ramai
 Macam biasa gambar anak-anak setiap sorang memang wajib ada sebagai koleksi sepanjang pembesaran diorang.


Muhammad Zulqarnain - 10 tahun

Muhammad Zul Iqbaal - 9 tahun

Muhammad Zulfiqar - 6 tahun

Muhammad Zulfiqri - 2 tahun
Selain gambar hasil tangan PhotoG, ada juga koleksi gambar yang aku ambil sendiri guna hp. 

Ada gambar sweet couple ni kan.. Baru perasan gambar dengan si kecik takde yang macam ni... nak buat macamana sebab dia pun tak habis melasak je.. tak leh nak ajak bergambar pun.






Lokasi penggambaran tepi pantai sebenarnya tapi PhotoG ambil gambar berlatarbelakangkan hutan. Kami anak beranak bergambar pula di tepian pantai. Pakai telefon je... tapi tak banyak sangat sebab bateri dah habis.. layan jelah gambar yang ada ye...

4 heroes

Our Family





No comments:

Post a Comment