Friday, February 21, 2014

Kali ke 4 merasainya

Alhamdulillah kerana diberikan peluang buat kali ke 4 untuk merasai menikmati tempoh mengandung. Mula-mulanya tak berhasrat untuk menulis mengenainya di sini. Tapi rasa seperti tak adil pada si kecil yang ada kat dalam ni.


Memandangkan aku 'peot' setiap bulan adalah tetap, maka bila lambat 2 atau 3 hari aku dah suspek yang aku pregnant. Tak puas hati aku tunggu dalam seminggu sebelum buat ujian sendiri. Memang betul sangkaan aku. Sbb inilah hasil ujian tu.

Syukur sangat-sangat atas anugerahNYA. Moga aku dapat menjaganya sebaik mungkin. Buku 'pink' pun dah buka semalam sambil bawak mak pergi check up.

Harap-harap tempoh 9 bulan akan datang akan memberikan kebahagian kepada kami sekeluarga.

No comments:

Post a Comment

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...