Thursday, August 7, 2014

Simpan kenangan Raya dengan Photobook

Setiap kali Hari Raya mesti menjadi acara wajib mengambil gambar bersama keluarga. Memang satu kewajipan sejak aku kecik aktiviti ni kami buat tapi tak tahu kemana perginya gambar-gambar tu. Tahun ni aku diperkenalkan dengan Photobook yang biasanya dipromosikan pada harga diskaun di Groupon. Aku dah beli beberapa voucher dan ada yang dah redeem, ada juga yang expired dan ada juga yang masih belum di redeem.

Jadi untuk mengelakkan voucher aku ni expired, baik aku buatkan Photobook sempena Hari Raya ni. Memandangkan kami beraya di 2 kampung, jadinya kenalah ada 2 photobook berasingan sebab kalau buat dua-dua dalam satu photobook confirm tak muat nak masukkan semua gambar dalam satu album je.

Inilah dia 2 photobook yang aku buat

Riang Ria Raya di Selangor

Riang Ria Raya di Kelantan

Kalau ada yang teringin nak buat photobook macam aku ni bolehlah klik pada banner kat sebelah tu.. Memang puas hati sebab photobook ni hasil air tangan sendiri. Nak design macamana pun boleh...






5 comments:

  1. Waaa.. menarik.. lya pom plan nk wak photobook gak..nk cari y murah2.. utk abadikan pic raya

    ReplyDelete
  2. Salam, menarik photobook tu,
    Boleh saya tahu, selepas design photobook tu, u sent softcopy pada Pixajoy untuk print ye?
    Berapa kos semua termasuk delivery? tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang ni saya pakai voucher percuma. Hanya bayar kos pos RM 8. Lepas dah design biasanya saya hantar secara online je. Tiada kos lain yang tersembunyi. Selalu ada offer voucher murah dekat Groupon boleh tengok-tengok kat sana.

      Delete

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...