Saturday, March 14, 2015

Kemenangan 2015 : Peraduan P&G Econsave

Rezeki di bulan Mac dan jug tahun 2015. Dah lama tak masuk peraduan disebabkan kesibukan. Tapi kerajinan semula masuk peraduan sempena Tahun Batu Cina baru-baru ini membuahkan hasil. Ada beberapa kemenangan tapi nak kongsikan apa yang hadiahnya telah diterima.

Borang peraduan
Sebenarnya ni peraduan yang memerlukan slogan dan aku memang sangat lemah bila bab slogan ni. Disebabkan resit dan borang dah ada, aku isikan saja borang tu dan slogan aku buat secara spontan. 

Tak berharap sangat nak menang peraduan yang berasaskan slogan ni lagipun dengan pembelian dah dapat mangkuk tingkat CNY. Kiranya itu dah kira sebagai hadiah bagi aku.



Beberapa hari lepas dapat panggilan dan aku dapat hadiah saguhati RM 100 baucer Econsave. Hari ni dah selamat terima dan boleh pergi bershopping sambil usha peraduan lain... 

#kemenanganpertama2015

1 comment:

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...