Thursday, November 24, 2016

Hari Sukan Negara & Kejohanan Sukan Tahunan 2016

               
Pada hari Sabtu 8/10/2016 diadakan Hari Sukan Negara dan Kejohanan Sukan Tahunan di sekolah anak-anak. Menjadi kewajipan untuk aku untuk hadir. Terpaksa ambik cuti tapi demi anak-anak kena tolak gaji pun aku tak kisah. Sebab itu merupakan salah satu masa yang berkualiti untuk bersama anak-anak.

Dimulakan dengan aerobik dan diteruskan dengan sukaneka. Setiap satu darjah hanya ada satu sukan pada hari tersebut. Kiranya ada 6 sukaneka dan perbarisan.


Masa abang-abang bersukan, adik-adik memang tak boleh duduk diam. Aku lepaskan aje mereka bebas bermain dengan alam semulajadi.


Alhamdulillah anak-anak menang. Kalau sorang menang akan jadi masalah kat aku nanti sebab mesti sorang yang akan menangis. Tapi bila dua-dua menang muka masing-masing sangat happy.

Zulqarnain and team dapat tempat pertama.


Zul Iqbaal dapat  tempat kedua ke ketiga. Aku pun dah tak ingat dah.


Saja je untuk disimpan untuk dijadikan kenangan anak-anak pada masa akan datang.



No comments:

Post a Comment

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...