Monday, December 16, 2013

Sedihnya hati

Sedih hatiku bila blogku tak boleh dibuka kerana tidak di'renew'. Bukannya aku tak renew tapi disebabkan terlampau banyak auto charge ke dalam akaun kad kredit aku. Jadi aku telah mengarahkan pihak bank untuk meng'cancel'kan semua caj yang aku tak ketahui tu.

Sekarang tengah berusaha untuk mendapatkan kembali blog aku tu. Buat sementara tu aku buat blog ni sebab rasa macam tak best pulak bila takde blog. Sebab banyak cerita-cerita menarik yang aku nak share di blog sebagai kenangan pada masa akan datang untuk diri sendiri dan anak-anak..

Ikhlas,

Ummi Zuraida

3 comments:

  1. alahai siannya da, tak dpt solution mcmana nak dptkan blog lama tu ye? hopefully oklah cepat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tak tahu nak buat macamana.. dah tak reti nak buat camana

      Delete
  2. berapa hari blh tercabut plastik yg terlekat tu?ank sy pn bila di buka klamp tu plastik masih terlekat. ada kaedah lain ke nak tanggalkam benda tu. sy dah rendam tp x tercabut

    ReplyDelete

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...