Saturday, September 27, 2014

Ibadah Qurban bersama EZ Qurban

Ini bukan iklan berbayar tapi hanyalah untuk berkongsi info kepada rakan-rakan yang sudi singgah ke blog kecil aku ni. Ini bukan pertama kali aku menggunakan khidmat di EZ Qurban. Sebelum ni aku melaksanakan ibadah Aqiqah untuk Muhammad Zulfiqar di sini kerana aku dan suami rasakan perlaksanaan di negara-negar yang susah sangat-sangat memberi manfaat dan membantu mereka sedikit sebanyak berbanding dengan melakukannya di sini. Tapi itu semua terpulang kepada diri sendiri samada ingin buat di Malaysia atau di negara-negara yang susah.




Bagi ibadah Qurban, ini pertama kali aku menggunakan khidmat EZ Qurban. Bukannya tak nak buat di sini tapi harga bagi satu bahagian di sini hampir sama dengan 2 bahagian sekiranya menggunakan khidmat EZ Qurban. Dengan EZ Qurban hanya RM 280 sebahagian manakala di Surau kawasan rumah aku RM 500 sebahagian. Tempat lain aku tak pasti pulak.

Apa-apa pun aku bersyukur sebab tahun ni diberikan rezeki untuk melakukan ibadah Qurban sekali lagi. Harap-harap tahun depan diberikan rezeki lebih untuk melaksanakan ibadah Qurban.


No comments:

Post a Comment

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...