Friday, October 31, 2014

6 tahun usianya


Alhamdulillah dah 6 tahun kami dipinjamkan dengan ahli syurga Muhammad Zul Iqbaal. Dilahirkan pada 26hb Oktober 2008 dan tahun ni genap usianya 6 tahun. Satu-satunya anak yang lahir di penghujung tahun dan asyik bertanya bila hari lahirnya. :)

Kali ni berkesempatan menyambut di Kelantan kerana kebetulan kami masih bercuti di kampung halaman suamiku. Dibuat sehari awal memandangkan di tarikh tersebut kami akan bertolak pulak ke rumah kembali. Sambil-sambil menggembirakan hati Tok Ma dan Tok Abah.


Hanya belikan sebiji kek yang simple memandangkan tak ramai yang ada dalam rumah dan diraikan bersama. Makanan lain takde sebabnya  baru lepas makan malam.

Hari ni ada pula sambutan beramai-ramai di Tadika. Teruja nak menyambut hari lahirnya bersama rakan-rakan di Tadika. Semoga Muhammad Zul Iqbaal menjadi insan yang berguna di dunia dan akhirat dan menjaga keluarga sebaik mungkin.

Amin...


No comments:

Post a Comment

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...