Wednesday, March 26, 2014

Baru nak masukkan iklan Nuffnang


Blog ni merupakan blog kedua yang pernah aku ada. Blog lama atas nama www.zuraidarahim.com tak dapat aku nak selamatkan. Dulu status aku adalah Glitterati tapi semenjak dah beralih ke blog lain, aku dah bertukar status ke Non-Glitterati. 

Memandangkan aku banyak masa dan bercuti sakit selama seminggu, jadi aku pun masukkan semula iklan Nuffnang kat dalam blog baru aku ni. Moga ia memberi nafas baru kepada blog aku disamping menambahkan pendapatan sampingan hasil dari coretan aku di dalam blog ni.


1 comment:

  1. takziah ye da, take care, takpe mula dari awal semula kan

    ReplyDelete

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...