Thursday, March 27, 2014

Tak sabar nak shopping PERCUMA di AEON


Sebelum ni aku ada buat entri mengenai kemenangan hadiah saguhati peraduan yang aku sertai. Alhamdulillah dah selamat terima voucher AEON bernilai RM 100. Bolehlah berbelanja sambil mengintai mana-mana peraduan yang boleh aku sertai..

Sebenarnya bukan senang nak menang kalau masuk peraduan. Mana yang tak pernah menang mesti nampak macam aku ni banyak kali menang. Tapi kalau nak dibandingkan dengan pro-comper yang lain memang aku ni umpama anak ikan bilis je.. Tapi walau macamana pun tetap bersyukur sangkut juga satu hadiah. Sekurang-kurangnya cover kos yang dikeluarkan pun dah kira bagus. Takde lah rasa membazir sangat masuk peraduan. Ada juga sahabat-sahabat yang cuba-cuba sertai peraduan tapi bila tak menang terus dah tak sertai..


Sebenarnya bila dah tak menang kita mesti terus berusaha untuk mencuba. Jangan berhenti setengah jalan. Perlu juga ada ilmu kalau nak sertai peraduan ni. Aku pun banyak juga belajar dari pakar-pakar secara tak langsung.

Moga lepas ni ada lebih banyak kemenangan untuk aku dan rakan-rakan yang lain.

3 comments:

  1. Assalamualiakum kak, alhamdullilah murah rezeki. bestnya dapat voucher aeon ~~~

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Rezeki tu. Tahniah.

    ReplyDelete
  3. tahniah ida, wahh rezeki ni, aku nak join tp x hantar borang, macamana tu haha

    ReplyDelete

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...