Thursday, July 31, 2014

Pinky....

Tahun ni berpeluang beraya dengan tema warna pink. Walaupun aku sorang je perempuan dan semua anak-anak aku lelaki, tema pink menjadi idaman hati.


Paling suka dengan gambar ni sebab semuanya buat muka ceria... Tahun ni rasanya paling banyak berposing di hari raya pertama. Kebanyakan menggunakan monopod je..


Tahun ni giliran beraya di sebelah keluarga aku. Ni gambar aku dan kakak aku bersama dengan mak aku... Nampak tak kemeriahan setiap keluarga dengan warna tema masing-masing. Tapi warna pink paling menyerlah... Tak silap kami pilih warna ni...

Raya ketiga baru balik ke Kelantan, kampung suami. Raya keempat barulah pergi menziarahi ahli keluarga terdekat yang berhampiran.

Insyaallah hari Ahad baru bertolak balik semula. Tak sempat nak jengah blog sebab line internet tak berapa bagus di kampung.

Apa-apa pun saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada semua yang membaca atau singgah di blog kecil saya ni..







3 comments:

  1. Dateng sini buwat ngucapin Taqobalallahu minnaa wa minkum Shiyamanaa wa shiyamakum, Minal 'Aidin Wal-Faizin Mohon Maaf Lahir Dan Batin, mungkin selama ini ada koment2 saya yg kurang berkenan disini...

    ReplyDelete
  2. all pictures are very beautiful with combine pink and special i am inpress about boy , he is so cute and handsome, you so happy when you had happy family

    ReplyDelete
  3. semua gambarnya sangat cantik dengan kombinasi warna pink dan spesial saya inpress tentang boy, dia sangat imut dan ganteng, kamu sangat senang saat kamu memiliki keluarga yang bahagia.

    ReplyDelete

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...