Wednesday, July 2, 2014

Saya Nak RM300 Duit Raya Daripada Nile.com.my


Siapa tak nak kalau orang bagi duit kan. Nak pulak dah nak dekat Raya ni.. Mesti banyak memerlukan duit untuk membeli baju raya, kuih muih, duit raya dan macam-macam lagi. Kalau ada yang nak mencuba nasib boleh cuba masuk peraduan ni. Yang bestnya peraduan ini adalah berdasarkan siapa yang bertuah atau dipilih secara random.

Hadiahnya pula adalah seperti berikut :-

 2 x Lucky Winner , hadiah RM300 Cash
4 x Lucky Winner , hadiah RM100 cash

Ada yang tak nak ke? Kalau tak nak lagi bagus sebab lebih banyak peluang untuk aku menang.. Hahahaha.... Kalaulah aku menang peraduan ni, aku nak berikan duit tu pada mak aku je. Sebab apa dialah yang dah bersusah payah menyediakan hidangan berbuka puasa kami sekeluarga. Bukannya aku tak nak masak tapi mak aku yang dengan senanghatinya tak bagi aku masak. Itu kalau menang RM 100 je, tapi kalau menang RM 300 aku nak agihkan sebahagiannya sebagai duit raya kepada yang memerlukan. Untuk diri sendiri rasanya dah cukup dengan duit gaji yang aku dapat. 

Oklah bagi yang nak sertai peraduan ni, ikuti 4 langkah ni yer :-

1.  Tajuk: Saya Nak RM300 Duit Raya Daripada Nile.com.my

2. Letakkan gambar kat atas tu dan backlinkskan permalink ini –
>  http://www.nile.com.my/page.php?cd=76

3. Hasilkan satu entri, kalau anda dapat Rm300 apakah yang anda akan beli sempena puasa or raya ini? (I.e. kelengkapan baju raya, belanja keluarga berbuka puasa, beli biskut raya, berbuka puasa di hotel, etc)

4. Emailkan ke  give_away@nile.com.my beserta tajuk email  – Raya Giveaway (and your full name)

a. Blog Link -
b. Full Name -
H/p Number -

Dah buat semua langkah tu, bolehlah check nama korang kat SINI 
Tarikh Tutup pada 21/07/2014, 11.59 malam.

1 comment:

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...