Tuesday, May 20, 2014

2nd Photobook : Percutian ke Legoland

Tak sabar rasanya nak dapatkan photobook kedua aku selepas berjaya menghasilkan photobook pertama sebelum ni. Voucher ni dah beli lama di Groupon masa promo RM 5 satu photobook. Aku beli 3 voucher, satu dah redeem untuk buat photobook Zulfiqar, ni baru nak guna voucher kedua untuk menyimpan memori kami ke Legoland baru-baru ni.

Cover Album

Kalau nak ikutkan tak cukup 16 muka surat untuk memuatkan semua memori di Legoland tu. Tapi cukuplah pilih gambar-gambar yang betul-betul menarik dan menjadi memori untuk kami sekeluarga. Sebab kalau tak print gambar-gambar ni mesti terperap jelah kat dalam komputer atau memory card gambar-gambar tu.

Tapi sekarang zaman dah berubah. Dulu-dulu print gambar pastu masuk dalam Allbum, lepas tu beralih dalam bentuk digital. Simpan gambar masuk CD, sekarang ada cara mudah iaitu simpan memori di dalam photobook. Kualitinya memang puas hati. Kalau ada lagi offer voucher photobook aku mesti beli lagi..

Baru-baru aku beli voucher ni. Beli tapi tak bayar apa-apa pun... Sebabnya harga RM 0 kalau tak guna pun tak membazir sebab tak keluarkan duit pun. Tapi kalau nak redeem hanya bayar kos pos RM 8 (ni memang standard harga). Sesiapa nak beli boleh je terus klik pada gambar bawah tu ye.. Cepat sebelum terlepas.


1 comment:

  1. aku belum pernah berphoto book ni lagi da, tp oklah dapat free kan pb tu, byk kenangan boleh diabadikan

    ReplyDelete

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...