Wednesday, May 14, 2014

Beg Sekolah & Botol Air dari Dutch Lady


Baru-baru ni aku ada redeem 3 buah beg dan 3 biji botol air sempena Peraduan Milkaton 2014 yang dianjurkan oleh Dutch Lady. Kebetulan anak-anak memang suka minum air kotak Dutch Lady, jadi aku memang simpan barkod kotak-kotak susu. Sebabnya Dutch Lady memang selalu sangat buat peraduan berupa sebegini.

Aku takdelah target nak menang RM 10,000 tu. Dapat redeem barang-barang pun dah kira baguskan. Terutamanya botol-botol air tu. Memandangkan anak aku Muhammad Zulqarnain ni menjadi juara hilang botol air, adalah sangat perlu untuk aku redeem botol-botol air ni. Bukannya apa, semenjak dia bersekolah ni aku rasa nak dekat 10 botol air dah hilang. Yang terbaru ni penutup botol hilang, dia bawak balik badan botol tu jer. Ayah dia siap pesan suruh cari penutup botol tu balik kalau tak kena potong duit belanja sekolah.. Hehehehe..

Botol Air

Beg sandang
Kali ni aku redeem 3 beg dan 3 botol air. Maklumlah anak ada 3 orang, kiranya untuk satu sorang. Rasa rugi pulak tak redeem botol air banyak-banyak sebab botol air dia cantik tapi kemungkinan cepat pecah adalah sangat tinggi, tapi tarikh penebusan dah tamat. Ada peraduan baru dari Dutch Lady, Peraduan Discover The Magic of Milk bermula 1 Mei 2014 - 30 Jun 2014. Antara barang yang boleh redeem adalah kotak pensel, botol air dan bekas makanan daripada Disney.


No comments:

Post a Comment

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...