Saturday, May 10, 2014

Menyambut Hari Ibu versi kami

Malam tadi sempat meraikan hari ibu bersama mak aku dan kakak aku yang juga seorang ibu. Macam biasa sambutan mestilah dengan makan-makan. Baru aku perasan yang semua sambutan yang kami sambut diraikan dengan makan-makan.. Huhu.. pasal tulah badan kami sekeluarga jadi macam ni.. (alasan).

Layankan jelah gambar kami semasa sesi maka-makan ni. Kami makan steamboat D'Manggis yang sangat glamour dikalangan penduduk di luar dari kawasan ni. Kebanyakan orang luar yang datang makan kat sini.


 Masa ni tak ramai orang lagi. Parking pun senang je. Mungkin sebab hujan lebat tu yang banyak meja kosong. Aku lagi suka kalau tak ramai orang sebab takdelah nak berebut-rebut ambik makanan. Favourite anak-anak aku kalau datang sini adalah makan Maggi.. benda lain tak heran pun... Tapi untuk Zulqarnain dan Zulfiqar favourite dia sudah tentu udang.



Meriah meja kami


Keluarga Kakak aku
 Hajat nak ambik gambar bertiga sempena hari Ibu, tapi ini jelah gambar yang berjaya kami ambik. Pakai pulak camera yang tak berapa canggih, ini jelah yang jadi. Yang penting memori bersama tu lebih penting.



Ni pulak nak ambik gambar semua. Tapi tengoklah anak-anak buat aksi freestyle.. tak dapat nak nolong. Dahlah berposing dekat depan pintu masuk, kesian orang nak masuk tak boleh dek tunggu kami berposing.



Semoga kami kekal bahagia dan diberikan kesihatan berpanjangan..

No comments:

Post a Comment

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...