Thursday, May 15, 2014

Hadiah sempena Hari Guru

Bila anak-anak dah mula bersekolah, sudah tentu akan diadakan sambutan Hari Guru. Bagi anak-anak aku ini kali pertama menyambut Hari Guru sebab sebelum ni di Tadika tidak diadakan sambutan hari guru. Tahun ni dua-dua anak aku Muhammad Zulqarnain dan Muhammad Zul Iqbaal menyambut sambutan Hari Guru.

Teringat dulu-dulu sambutan hari Guru masa zaman aku, hanya belikan bunga ros plastik je. Itupun beli di koperasi sekolah rasanya. Takdelah menyusahkan mak aku nak mencarikan hadiah. Cuma menyusahkan sebab nak suruh berikan duit untuk aku belikan hadiah tu je.

Tahun ni aku belikan Fridge Magnet untuk anak-anak aku berikan pada cikgu-cikgu di sekolah. Setiap seorang aku belikan 6 Fridge Magnet tu. Nanti pandai-pandailah berikan pada cikgu sekolah diorang.


Kalau ada yang berminat bolehlah order dengan aku. Tapi sempena Hari Guru ni memang tak sempat siaplah sebab order tengah beratur panjang ni. Kalau sambutan Hari Guru tu lambat mungkin boleh kot..

Uols bagi apa sempena Hari Guru ni?


No comments:

Post a Comment

Cheesekut Mini

 Dah beberapa hari nak buat cheesekut atas permintaan anak-anak tapi asyik tak sempat je. Hari ni usaha merajinkan diri menyiapkan mini...